Dragon Riders RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hele Region Alagaesia

2 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Hele Region Alagaesia - Page 4 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Ons Jul 11, 2012 1:00 am

Flinn gjorde store øjne, da han pludselig kunne mærke Giro, som han havde besluttet sig for at kalde sin hest, begyndte at løbe hurtigere. Han stemme rystede lidt, ”jeg har aldrig siddet på en hest, der har løbet så hurtigt. Jeg tror ikke det her er en god idé.”
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 4 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Ons Jul 11, 2012 11:20 am

Scarlet grinede lidt af Flinn's elengihed endnu engang "Du skal nu nok klarer det, du skal ikke have nogle problemer, du kan bare sige du har brug for hjælp i stedet for du går i stå!" Derefter råbte Eragon at der skulle mere tempo på og Scarlet styrede begge heste så der kom mere fart på end der allerede var "Hold du bare fast Flinn, så styrer jeg!"
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 4 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Tors Jul 26, 2012 11:16 pm

Flinn sukkede. Han vidste kampen var tabt, lige meget hvad han sagde. Han holdte ekstra godt fast, og gjorde sig klar til det lange ridemareridt.

Timerne gik. Flinn kæmpede for at holde sine øjne åbne. Han var ikke sikker på hvilket tidspunkt på dagen, det var, så han tog et kig ned på jorden under ham. Mørke og skygge. Han kiggede i stedet ud mod horisonten. Svagt sollys. De måtte have redet hele natten. Solen ville om nogle få timer stå højt over dem.

Hele Region Alagaesia - Page 4 Cuyxg
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 4 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Tors Jul 26, 2012 11:43 pm

Scarlet kunne mærke at hun mistede sine kræfter stille og roligt. Hun var begyndt at blive træt. De havde reddet et stykke tid. Hun troede hun skulle til at falde i søvn på hesten, da Eragon stoppede flokken og meldt at de skulle trække sig tilbage fra natten. Hele flokken satte ders heste fast til nogle træer og begyndte at lave et bål, og finde tæpper og mad frem.

Scarlet hoppede ned fra hesten og spurgte Flinn om han skulle have hjælp. "Hey Flinn, skal du have hjælp til at komme ned?"
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 4 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Tors Jul 26, 2012 11:57 pm

”Nej, jeg klarer mig,” Flinn prøvede at svinge sit ben over på den anden side, men fik hurtigt overbalance og faldt ned. Heldigvis landede han på et stykke klippe med et tykt moslag på. Han satte sig op og ømmede sig, ”av, mit hoved…”
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 4 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Fre Jul 27, 2012 12:20 am

Scarlet grinede en lille smule, men var for træt til at grine helt ud. Hun satte sig ved bålet ved siden af Eragon. "hvad skal der ske nu?" spurgte hun. Eragon drejede hovedet og kiggede på hende. "vi rejser lidt længere ind i skoven og når tiden for os er ved blive knap, skal du overtage vores roller."

Scarlet kiggede undrende på Eragon "Men jeg er jo kun arving til elverne?" Eragon grinede lidt "Og nu er du også arving til Varderne" scarlet kiggede seriøst på Ham "Det mener du da ikke, jeg kan da ikke regerer 2 kongerier?" Eragon kiggede på hende "Jo du kan og du skal, du er den passende til jobbet og Arya og jeg snakkede om det forleden dag. Og hun blev enige om det skulle være dig, når vi ikke længere har kræfter til at regerer."
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 4 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Fre Jul 27, 2012 9:48 pm

Flinn lyttede til samtalen fra sin plads lidt fra dem. Han rejste sig, bandt sin hest fast til træet ved siden af de andre og gik hen og satte sig ved siden af Scarlet. Han smilede let til hende, ”jeg tror godt du kan. Du skal bare se din frygt i øjnene og overvinde den. Ligesom jeg har gjort de sidste par dage.”
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 4 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Fre Jul 27, 2012 10:12 pm

Scarlet lyttede til Flinns ord og tænkte "Det er ikke det samme, det her er slemmere...." eragon kiggede på hende og sagde "Tag en ting af gangen, forhåbentlig er der lang tid til min ven" Scarlet smilede til ham og sagde "Lad os håbe det"
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 4 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum