Dragon Riders RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Profilskema af Lilium Marius

Go down

Profilskema af Lilium Marius Empty Profilskema af Lilium Marius

Indlæg  Lilium-Marius Tirs Jun 12, 2012 12:55 am

OC
Navn: Lilium
Alder: 17
Køn: Kvinde
Personlighed: Irriteret, søger nødvendige konflikter, kold, stædig
Våben: Tungt tohåndssværd, daggert, to dusin kasteknive og en saks til at klippe kødet af knogler.
Kampstil: Nærkamp. Foretrukket våben, sværd og kasteknive, daggert bruges kun ved "afpresning eller trussel" og saksen kun i aller mest nødvendige situationer.
Følgesvende(kæledyr): Hunkønnet hest,Oldenborger, ved navn Bitch
Profilskema af Lilium Marius IMG_0083
En rotte, sort, ved navn Tard.
Profilskema af Lilium Marius Rattus_rattus06
En Lilac Ocikat, hankat, ved navn Athrun.
Profilskema af Lilium Marius CO-lilac
Fordele: Stedsans, opmækrsom, fornuftig, ferm med klinger, god med kasteknive.
Ulemper: Det ildre temperament, sproget, dårlige vane med at "lege" med kasteknivene.
-Udseende-
Øjne: Blå, nærmest skrigende.
Hår: Sort, skulderlangt hår, med lige pandehår, der fremhæver min blege hud.
Kropsbygning: Spinkel, men kampdygtig.
Ar: En del på arme, ben og hvor hals møder skrulder.
Kamptøj: Hverdagstøjet med en brynje, og menneske rustning udover, med våben.
Hverdagstøj: En hvid skjorte, der er åben over bryst, et par brune ridebukser, sorte støvler med kraftig hæl.
Tilbehør: En lille taske der sidder på hoften, lige under lænden i venstre side. Og en enkelt lille taske der sidder på højre overarm.
Tatovering:
Ar/piercinger/brandemærker m.m.: En del ar på arme, ben og hvor hals møder skrulder.
Andet:
Baggrunds historie: (fortalt fra Liliums synsvinkel)
"De kom efter hele landsbyen, de havde allerede været og bortført nogle af nabo landsbyernes folk. Jeg kan stadig huske at det var en kold og våd morgen, solen var endnu ikke stået op og min mor var allerede igang med at lave mad til dagen, jeg hjalp hende som jeg altid plejede, når min interesse altså var der og som en 4 årig nu kunne hjælpe. Alting var fredeligt og jeg var på vej ind for at vække min lillesøster og far, da dørene blev sparket ind og ind kom kongens mænd for at bortfører os alle. De slog min far ihjel, sikke et blodigt bad, der blev vist foran hans børn, den ene på 3 år og mig på 4, og så endda foran den kvinde der elskede ham højst. Vi blev bragt til slottet og min mor blev en slave, og vi så hende kun få gange, og pludselig en dag var hun væk, jeg vidste hun var død. Min lille søster og jeg sad i cellen, ved siden af alle andres, i cellen overfor sad der en elver, en ung elver dreng, og han var en af de få der ikke døde i løbet af årene, som mange af de andre. Jeg passede blot på min lille søster, der var nu gået omkring 2 år, så hun var blevet 5 og jeg 6, men de var begyndt at lade mig arbejde med de praktiske opgaver, på et to mands hold med elveren. Det vil sige at min lille søster, var overladt til sig selv i cellen, og det gik fint, indtil jeg en dag kom der ned og så hende ligge i en pøl af blod, jeg vidste med det samme at hun ikke levede mere, og mine øjne begyndte at svide, og tårerne løb ned af mine blege kinder. Jeg gjorde dog ikke modstand, eller jo, jeg nægtede at arbejde i omkring en uge. Men jeg blev også fysisk straffet på det værste, de ar er dog for længst forsvundet fra min hud. Da jeg begyndte at arbejde igen, fortalte de andre mig hvorfor min lille søster var blevet slået ihjel; de skulle statuere et eksempel. Og der forandrede jeg mig, endnu mere end før, jeg blev mere indelukket og kold. Jeg var ikke til at kende igen.
Men så et par år efter, da jeg var sat til at vaske gulvet i tronsalen, sammen med elveren der havde siddet i cellen overfor, hørte vi nogle lyde, det lød som æggeskaller der blev knækket, eller som når man træder på et æg."


DRAGEN
Navn: Marius
Køn: Hankønnet
Race: Klippe Drage
Kropsform:
Kampteknik: Nærkamp.
Element: Mørke
Størrelse: Over ryggen: 6 m. Vingefang: 18 m. Længde: 12 m.
Fordele: Tyk panser, Styrke, Stedsans, opmærksom
Ulemper: Langsom acceleration, tung, irritabel
-Udseende-
Skælfarve: Sort med blå undertoner
Profilskema af Lilium Marius 5p3hmt
Øjne: Skrigende blå
Profilskema af Lilium Marius 33x8ua0
Andet:
Lilium-Marius
Lilium-Marius

Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 12/06/12
Alder : 27
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum