Dragon Riders RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hele Region Alagaesia

2 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Søn Jul 08, 2012 9:20 am

Da de var nået på sletten, kunne scarlet se Cheapy gik lidt amok, Hun piftede og både BlackBeauty, Shiwer, Emerald og Cheapy, kom løbende hen imod hende.

Eragon så det hele fra indgangen af, han gik hen til hende og sagde "Du har styr på dem, det kan jeg godt lide, og det er et Talent man skal have" Man kunne hører et brøl, fra bjergtoppen af og hurtigt kom der en blå drage flyvende. Det var Saphira, der forsigtigt landede på sletten. Eragon sagde til Scarlet " Og det er så her testen skal begynde, i skal sætte dragen på jorden og lade dem gå hen imod dens mor"

Scarlet gjorde hvad hun fik besked på og satte Jewell ned på jorden. Jewell løb hen imod Saphira og der kom nogle små lyde ud af hende.
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Søn Jul 08, 2012 9:27 am

Flinn kiggede med store øjne på Saphira. Stor drage. Meget stor drage!
Han hørte Eragons besked, sank klumpen i sin hals og satte forsigtigt sin drage ned i græsset, ”så, øhm… nu skal du gå hen til din mor, okay?”
Men dragen ignorerede hans ordre. Den stod helt stille foran Flinn med løftet hoved og stirrede på Saphira.
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Søn Jul 08, 2012 9:31 am

Scarlet stod og kiggede på Flinn's elendighed. Det gik ikke så godt for ham. Saphira kiggedepå Flinns drage og strakte langsomt sin hals hen imod dem. Hun tog fat Falric og løftede den op på sin ene vinge og det samme gjorde hun med Jewell derefter. Begyndte hun at kommunikerer med dem. Hun bedte dem om at flytte sig på midten af hendes ryg. og det blev gjort hurtigt. Hun løftede vingerne og baskede med dem til hun var højt oppe i luften. Derefter smed hun dem af i luften, så de skulle baske for deres liv.

Jewell baskede så hurtigt hun kunne....

Scarlet stod forbavset og skreg " OH NEJ, hvad har hun dog gjort????"
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Søn Jul 08, 2012 9:40 am

Flinn kiggede foragret på de to små drager, der faldt længere og længere ned, ”de bliver jo … nej!!”
Med sin fulde styrke løb han hen og stillede sig parat under sin drage. Men da den var nogle få meter fra at falde ned i Flinns favn, spredte den sine vinger ud og fløj lodret op mod Saphira igen.
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Søn Jul 08, 2012 9:44 am

Jewell foldede sine vinger ud og fløj med fuld styrke op mod Saphira igen. Saphira guidede dem længere væk hvor de ikke længere kunne se dem.

Scarlet blev lidt bekymret da hun så dem flyv væk. "hvad...hvor skal de hen...."hun stoppede med at snakke, da hun bludseligt fik ondt i sin hånd, i det sår Jewell havde givet hende. "Hvad sker der?"
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Søn Jul 08, 2012 9:48 am

Flinn kiggede på Scarlet og løb hen til hende, ”hvad er der? Er du okay?”
Idet han sagde det, begyndte det pludselig også at brænde i hans sår. Han bøjede sig forover i smerte. Det var endnu værre end selve biddet.
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Søn Jul 08, 2012 9:52 am

Scarlet så Flinn nede på jorden og sagde så "nej vi er vidst ikke okay..." Eragon gik hen til dem og sagde "Hør her i to, det er helt normalt, i får det at se om lidt"


Dragerne fløj længere og længere op i skyerne samtidig med de udviklede sig og blev større... Lidt tid efter begyndte de og flyve ned igen og der kom hele 3 brøl oppe fra himlen. Scarlet kiggede op og så 3 storer skygger komme nærmere.

De landede på sletten og stilte sig stolte op. Den store lyserødt drage prøvede at kommunikere via tankerne. Scarlet fik lidt af et shok og sagde så "Hvem er du og hvad har du gjort ved min lille drage?" Dragen svarede "Jeg er din lille drage, bare i større version"
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Søn Jul 08, 2012 10:00 am

Flinn rejste sig hurtigt, tog et par skridt tilbage og kiggede fra drage til drage, ”nej, det kan ikke være… men de er så store. Den orange drage, det… kan ikke være min.”
Den orange drage vendte sit blik mod Flinn, ”den orange drage. Et navn, om jeg må be’. Giv mig så et navn.
Flinn gik længere bagud, men skvattede og lå lidt efter på jorden, ”d-d-d-d-den talte til mig i mit hoved!! Hvordan kan den det?!”
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Søn Jul 08, 2012 10:03 am

Scarlet kiggede på jewell, og Jewell kiggede på Scarlet. jewell sagde "Mit navn er Jewell og du er min rytter" Scarlet fnisede lidt og sagde "Det ved jeg godt, men davs med dig Jewell. Rart endelig at kunne snakke med dig" hun kiggede på Flinn og sagde "Det kaldes telepati, min ven. Du kan kommunikere med din drage via tankerne"
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Søn Jul 08, 2012 10:15 am

Flinn rystede panisk på hovedet, ”det har jeg ikke lyst til! Det har jeg virkelig ikke lyst til!”
Dragen fnyste fornærmet, ”hvis du ikke vil give mig et navn, giver jeg mig selv et. Hmm…
”Falric!” Flinn rejste sig og kiggede på dragen, ”det hed bøllen på min folkeskole.”
Bøllen?!” Falric fnyste igen, ”jeg er ingen bølle!
”Nej, men… han var stærk. Han kunne få alle til at tisse i bukserne af frygt.”
Falric løftede sit hoved og kiggede fjernt frem for sig, ”Falric... Falric, den modige. Falric, den troværdige, Falric, den fantastiske. Falric, den--
”Ja, så er det vist godt,” Flinn rystede opgivende på hovedet.
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Søn Jul 08, 2012 10:31 am

Jewell drejede sit hoved imod Flinn óg sagde så til Scarlet "Så det er ham du har i kikkerten, syntes du ikke du er sunket lidt dybt denne gang?" Scarlet kigged på hende og tænkte "Sig mig en gang, det er da ikke noget du skal tænke på min kære drage, det er jo mening vi skal være perlevenner, vi skal jo træne!"

Jewell fnyste lidt "dette er en test, dette er et forsøg påhvordan vi skal kunne samarbejde, plus vi kan komunikerer med de andre også gennem telepati!"

Scarlet's ansigt blev mere overrasket end før "så vi kan alle kommunikere" sagde hun højt.
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Søn Jul 08, 2012 10:45 am

Flinn kiggede på Scarlet, ”virkelig?”
Han rettede forsigtigt sit blik mod Jewell, ”ehm… hej, jeg hedder Flinn. Hvis… hvis du nu ikke vidste det.”
Falric snusede til græsset. Hans øjne var lukkede.
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Søn Jul 08, 2012 10:49 am

Jewell fnysede til Flinn og svarede "Jeg kender skam til dig knægt, jeg kan jo hører alt hvad Scarlet tænker og uinterreseret er hun slet ikke, når det omhandler dig!" Scarlet blushede og skyndte sig at sige JEWELL!!!! ti stille!!"

Eragon og Saphira begyndte at grine lidt...
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Søn Jul 08, 2012 10:55 am

”Vent… hvad?” sagde Flinn forundret, men nåede ikke at få svar på spørgsmålet, før Falric begyndte at gå rundt i ring om ham.
Du skal snart ride på mig. Du kommer til at elske det. Jeg flyver dig helt op til det allerhøjeste bjerg og højere endnu!”
”Nej nej nej, jeg skal ikke ride på dig,” Flinn havde sine øjne rettet stift mod Falric, da han stadig følte sig lidt overrumplet af sin drages nye størrelse.


Sidst rettet af Flinn Falric Tirs Jul 10, 2012 10:24 am, rettet 1 gang
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Søn Jul 08, 2012 11:27 pm

Eragon hørte hvad Falric og Flinn snakkede om og brød hurtigt ind "I to ingen flyvning i nu, Falric er ikke stærk nok til det, og det samme gælder Jewell. De skal ud og træne med Saphira, imens i to træner med mig!"

Scarlet kiggede på Eragon og spurgte " Hvad er dete præcist, vores træning går ud på" Eragon kiggede på hende "Det finder i ud af, og kommer ikke til at se jeres drager, før jeres træning er komplet, de skal ud på en lang rejse, så er de mest stabile, når de er stærke nok til at blive reddet på!"

Scarlet kiggede på sine flotte drage og sagde "Jeg kommer til at savne dig!" Jewell kiggede på hende og sagde "Jeg kommer også til at savne dig" De krammede hinanden og Jewell var den første til at flyve afsted, derefter fløj Saphira og de ventede i luften på Falric!.
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Tirs Jul 10, 2012 10:28 am

Falric satte af. Han fløj op til Jewell og Saphira og direkte forbi dem, ”den der kommer sidst er dragemøg!
Flinn kiggede op på dem. Et lille smil bredte sig på hans læber.
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Tirs Jul 10, 2012 10:32 am

De 3 drager fløj afsted og efterlod de andre nede på sletten. Eragon kiggede på dem og sagde så " Okay nu er de igang, og det skal i også!" Scarlet spurgte "Hvad er det vi skal gøre?" Eragon svarede "Det i skal er at i skal lærer at kæmpe, både nærkamp og distance"

Scarlet smilede og sagde "Endelig, dete er nu vi kan begynde det sjove" Eragon spurgte "Når så du har kampgejst, det kan jeg lide"
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Tirs Jul 10, 2012 10:39 am

Smilet, der før havde prydet Flinns ansigt, forsvandt nu, og endnu engang fik han den velkendte klump i halsen. Han kiggede forsigtigt på Eragon, ”det er ikke farligt… vel?”
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Tirs Jul 10, 2012 10:47 am

Eragon kiggede foruliggende på Flinn og svarede "du minder mig om da jeg var 17 år, jeg var også en svans, men det går over. Du kommer nok til at få nogle slag, hvis du ikke tager dig sammen. Men det er jo træning, så du skal nok klarer dig."

Scarlet gik hen til BlackBeauty og begyndte at ae hende lidt. "Jeg regner med at vi skal ride" spurgte hun. Eragon lod sin opmærksomhed dreje over på Scarlet og svarede "Det har du helt ret i, vi rider til Baragh, hvor jeres træning bliver startet."
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Tirs Jul 10, 2012 10:53 am

”Svans, hva’…?” mumlede Flinn og kiggede ned i jorden. Han kiggede derefter på Eragon og Scarlet og lyttede opmærksomt til deres samtale.
Da ridning blev nævnt, gik han hen til dem og rømmede sig lavt, ”jeg… jeg har ingen hest. Er det muligt af få en her?”
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Tirs Jul 10, 2012 10:58 am

Eragon kiggede på Flinn og sagde derefter " Ja selvfølgelig, vi har allerede sadlet en op til dig, den står derhenne ved vandløbet!" Scarlet begyndte at sadle BlackBeauty op og spændte både hovedtøjle og sadel.

Cheapy den lille los, løb hen til Scarlet og sprang op på bagdelen af BlackBeauty som den altid har gjort.
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Tirs Jul 10, 2012 11:16 am

”Oh. Okay,” Flinn smøløb hen til vandhullet, hvor en stor, grå araber stod og drak af vandhullet. Den rejste hovedet og pustede sig majestætisk op, da den fik øje på Flinn.
Han gik langsomt hen mod den, ”så så, jeg gør dig ikke noget.”
Uden problemer fik han taget fat i hovedtøjlen og trak hesten hen til Eragon og Scarlet. Han klappede den blidt i siden for at indikere, at han havde styr på det, ”hvad hedder hun?”
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Ons Jul 11, 2012 12:06 am

Eragon smilede og svarede "Vi giver ikke vores dyr navne, da vi ikke ved hvem vi giver vores heste til osv. Det er din hest nu, så du navngiver den, som du har lyst til" En vagt kom hen med en brun Dansk Varmblod hest til Eragon, han satte sig op og sagde "Op på hestene og lad os komme afsted" omkring 10 stk vagter red hen imod dem, og var klar til at beskytte dem lige meget hvad. Scarlet satte sig op på BlackBeauty og både Shiwer, Emerald og Cheapy, var klar til at følge efter dem.

Folkene i Farthen Dûr begyndte at danne flok, for at sige farvel til deres ærede leder, som skulle ledsagde deres nye beskyttere. Scarlet kiggede rundt og følte sig vigtig for en gang skyld.

Eragon råbte "AFSTED TIL BARAGH!!!!" De alle sprang i fuld galop og red ud af Farthen Dür bjerget.
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Flinn Falric Ons Jul 11, 2012 12:39 am

Flinn red med Eragon og Scarlet med Giro i sin bæltetaske. Han havde kun redet få gange i sit liv, og bjergterrænet gjorde det ikke meget lettere, så han sakkede flere gange bagud.
Flinn Falric
Flinn Falric

Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 29
Geografisk sted : København, Amager

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Scarlet Jewell Ons Jul 11, 2012 12:46 am

Scarlet lagde mærke til at Flinn sakkede bagud flere gange, hun red hen til Flinn fandt en snor i sin taske og samtidig mens de red fuld galop, strækkede hun sig udover hesten og tog fat i Flinns hest hovedtøj og bandt en dobbeltknude, så det var hende der styrede farten på begge heste. Derefter sparkede hun til BlackBeauty og indhentede de andre, på ingen tid. Hun kiggede på Flinn, og sagde "Næste gang skal du bare kalde, hvis du har brug for hjælp!"
Scarlet Jewell
Scarlet Jewell

Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 11/06/12
Alder : 30
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Hele Region Alagaesia - Page 3 Empty Sv: Hele Region Alagaesia

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum